TOUS

Kolm põlvkonda ja enam kui 100 aastat käsitööle pühendumist iseloomustab brändi TOUS

Aastal 1985 sündis TOUSi signatuur sümbol – karu. 2002. aastal siseneti valitud parfümeeriamaailma TOUS tualettveega ning sellest ajast alates on neist saanud parfüümisektori turuliider. Ikooniliste TOUSi ehete järgi loodi ka Love Me parfüümide sari, millel on karukujuline kalliskivi meenutav pudel.

Tänaseks päevaks on TOUSist kasvanud välja luksuslik ja kvaliteetne elustiilibränd. TOUSi missioon on pakkuda peeneid ehteid ja aksessuaare, mis tähistavad igat eluhetke, ning olla põnev kaubamärk, mis lisab väärtust kõigi TOUSi inimestele kire ja pühendumise kaudu.

Tousi eesmärk on olla ihaldusväärseim ja edukaim taskukohase hinnaga luksustoodete bränd, mis on pühendunud oma klientidele, partneritele ja ühiskonnale tervikuna.